۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

روش های جدید برای عبور از فیلترینگ







تواناتک: هرچه به روز انتخابات نزدیک می‌شویم فشارهای ISPها به کاربران بیشتر می‌شود به طوری که از دیروز تقریبا تمام سیستم‌های عبور از سانسور اینترنتی(فیلترینگ) در ایران از کار افتاده و کاربران با کاهش بسیار شدید سرعت اینترنت روبه‌رو شدند.
​در این مطلب یکی از ابزارهای بسیار مناسب عبور از این سانسور اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم.
به وسیله‌ی Add-Onی به نام Stealthy که در زمان بهار عربی و درواقع انقلاب‌های عربی این ابزار به وجود آمد. شما می‌توانید این Add-On را بر روی گوگل کروم و یا فایرفاکس نصب کنید. این ابزار با پنهان کردن IP شما به شما امکان می‌دهد که در اینترنت به شکل ناشناس فعالیت کنید. اما اگر نیاز به امنیت بیشتر دارید حتما از SSL و دیگر ابزارهای رمزکردن ایمیل و ... استفاده کنید.
برای نصب روی گوگل کروم اینجا و برای نصب روی فایرفاکس اینجا را کلیک کنید.
بعد از نصب شما تصویر زیر را در کنار نوار آدرس خود مبینید. روی آن کلیک کنید تا به رنگ سبز تغییر کند. حالا می‌توانید بدون سانسور به وبگردی مشغول شوید.






تنظیمات(Configuration)
برای رفتن به بخش تنظیمات این ابزار٬‌روی همان آیکون کوچک دکمه سمت راست ماوس را کلیک کنید و از منویی که می‌بینید گزینه‌ی Option را کلیک کنید تا صفحه‌ی مانند تصویر زیر را ببینید.

گزینه‌ها:
۱گزینه‌ی اول بسیار مهم هست. اگر شما به دنبال یک سرویس سریع و قابل اعتماد هستید به شکلی که ۱۰۰٪ ناشناس در اینترنت باشید باید این گزینه را انتخاب کنید. اما لازم هست که از نسخه رایگان به نسخه پولی بروید اگر دارای یک کارت اعتباری هستید می‌توانید از اینجا این نسخه را تهیه کنید.
۲دو گزینه‌ی بعدی کاملا رایگان هست و مناسب برای ایران. به طور پیش فرض البته گزینه‌ی سوم انتخاب شده که بهتر هست این را تغییر ندهید.
اگر چیزی را تغییر دادید حتما روی دکمه‌ی Save کلیک کنید.
اما اگر می‌خواهید که این برنامه فقط در حالت Incognito اثربخش باشد. باید ابتدا این آدرس chrome://settings/extensions را در مرورگر کروم خودتون باز کنید و در فهرست extensions‌هایی که نصب کردید Stealthy را پیدا کنید و گزینه‌ی Allow in incognito را تیک بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر